شرح روایات کامل الزیارات-جلسه پنجم

«بسم الله الرحمن الرحیم»

خداوند تبارک و تعالی یک انتقام گیرنده ای از ذریه امام حسین علیه السلام میفرستد از همه مردم انتقام میگیرد همین طور که یک ادیسونی پیدا شد و برق را اختراع کرد. و برق می آید در مجالس امام حسین علیه السلام روشنایی میدهد، تمام آنهایی که در این رشته کار کردند به بهشت میروند تا خود ادیسون.چون این اختراعشان در کار امام حسین علیه السلام مصرف شده است. از آنطرف هم  هر کسی یک سر رشته ای در کار شهادت امام حسین علیه السلام کمک داشته باشد به همین مساله برق نگاه کنید ،او مورد انتقام خداست و شمشیر خدا روی سرش است. ولی حق، حجت بن الحسن روحی فداه هم که بیایند شمشیر ایشان روی سر آنها است.

امام زمان علیه السلام نمی کشد مگر قتله سید الشهداء علیه السلام را و هر کس ربطی به این مساله دارد.حالا ممکن است یک کسی در مسجد در محراب نماز باشد اما ربط داشته باشد به مساله کربلا .هر ظالمی(در عالم هر کسی به دیگران ظلم کند) شریک قتل امام حسین علیه السلام است.

برای همین «یَمْلَأُ اللهُ به الْأَرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلًا کَمَا مُلِئَتْ ظُلْماً وَ جَوْراً»؛ چون ظلم و جور به کربلا بر می گردد.طرف مقابل امام حسین علیه السلام ظالم است حالا این هر وقت و هر کس میخواهد باشد.ریش داشته باشد،عمامه داشته باشد ،سر محراب نماز ایستاده باشد و…(اگر ظالم باشد) با عمر سعد لعنت الله علیه است. بعضی ها خیال میکنند امام زمان علیه السلام که بیایند از این دخترهایی که چادر سر نمیکنند و موهایشان بیرون است از اینها انتقام میگیرد ! امام زمان علیه السلام به اینها کار ندارند به من و تو کار دارند.مواظب باشیم در آن صف قرار نگیریم ،ظلم بد است ،ظلم در مقابل امام حسین علیه السلام قرار میدهد.

اگر بدانید این رشته ارتباط چه سر اهل زمین ،اهل دریا،اهل آسمان،سر درنده ها و چرنده ها و همه هستی می آورد که اینقدر گریه میکنید که گریه تان بند نمی آید، اگر بدانید این قضیه آنقدر ارتباط پیدا میکند تا جایی که به اهل دریا (سکنه و ماهی های دریا)،پرنده های آسمان، وحوش و چرنده های بیابان ربط پیدا میکند.دنبال همه اینها امام زمان علیه السلام میرود هر کسی که در قتل امام حسین علیه السلام یک سر نخی دارد شمشیرشان او را میگیرد.معطلتان نکنم امام زمان علیه السلام انتقام گیرنده خون امام حسین علیه السلام است.هر ظالمی در هر رشته ای هم قاتل امام حسین علیه السلام است.خدا بکشد آنهایی که شما را با دست و زبانشان کشتند.یک خط روی کاغذ بنویسید با دست کشتید امام حسین علیه السلام را ،با زبان یک حرفی بزنید که به ظلم  کربلا برگردد امام حسین علیه السلام کشتید.چون امام حسین علیه السلام روح جاری در خلق است ،حقیقت جاریه در موجودات است. هر روح مظلومی رشته اش به امام حسین علیه السلام متصل است و پیوند قوی دارد.

امام صادق علیه السلام میفرمایند : غرش ابرها و رعد و برق که میزند مشغول لعن قاتلین امام حسین علیه السلام هستند.

امیرالمومنین علیه السلام در مسجد کوفه بالای منبر تشریف بردند و خلق دور و بر ایشان بودند فرمودند:

“سلونی قبل ان تفقدونی …” سوال کنید از هر چیزی که گذشته است و آنچه می آید من به شما خبر میدهم.سعد بن ابی وقاص لعنت الله علیه بلند شد ( پسرش سر کرده گروه عمربن سعد لعنت الله علیه بود) پرسید : در سر و ریش من چندتا مو هست ؟

مولا علیه السلام فرمودند : به خدا سوگند عین سوال تو را رسول الله صلوات الله علیه و آله به من فرمودند علی جان تو یک روزی میروی بر منبر کوفه و مینشینی و میگویی” سلونی قبل ان تفقدونی ” یک کسی بلند و میشود و این سوال را میپرسد.بدان به تو بگویم در بن هر موی تو شیطانی نشسته است که آن شیطان دارد تو را لعن میکند نه تنها عدد موی تو را میدانم عدد آن شیطانها را هم میداند که چندتاست.

و یک چیز دیگر به تو بگویم توی خانه تو الان یک توله سگی هست که او پسر توست که پسرمن حسین مرا میکشد (پسر او در آنموقع روی چهار دست و پا راه میرفت).

امام حسین علیه السلام قسم خوردند فرمودند این بنی امیه گوارا نمی شود سلطنت و ملک برایشان و آرام نمیگیرند مگر اینکه مرا بکشند.اینها من را میکشند و قاتلین من هستند .اینها اگر مرا بکشند دیگر اجتماع و اتحاد در نماز نخواهند داشت. و به آن عطا و جایزه ای که به آنها وعده شده نمی رسند .اول کسی که در این قضیه بعد از پدرم کشته می شود من هستم و بعد از من اهل بیت (علیهم السلام )من هستند. تا زمانی که هاشمیی در زمین باشد قیامت به پا نمی شود.

میگویند سگ چرا نجس است؟ چون امام حسین علیه السلام خواب دیدند قاتل به صورت مثالی سگ بود.سگ نجس العین میشود.این فلسفه حکم حرمت است.لذا آن آدم به خدا پیوسته برق محبت امام حسین علیه السلام بهش زده ی ، در ردیف مردها درجه یک قرار گرفته، می گوید سگ نجس است چون امام حسین علیه السلام خواب دیدند سگ به ایشان حمله کرده است.و شراب برای این حرام است که یزید لعنت الله علیه در آن مجلس، بغل دستش گذاشته بود.

 

یاعلی مدد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *